Ansattportal

Med Direct24 får dere en egen ansattportal for både ansatte og ledere. Dette gir kontroll og oversikt over alle førte timer både til prosjekter og til lønn.

Direct24 - ansattportal oversikt

Full oversikt 

Få full oversikt over alle registreringer per ansatt.

Register over alle timer som er overført til lønn.

Oversikt over saldo i timebanken.

Ansatte

Hver ansatt har sin egen ansattportal.

Får full oversikt over alle egne registreringer og egen timebank.

Kan registrere og redigere timer.

Leder og administrasjon

Leder kan redigere, slette og legge til timer.

Som leder må du godkjenne alle timer.

Det er enkelt å hente ut rapporter.

Min side

Ansattportal for ansatte og administrator

Ansattportalen gir full oversikt over alle registreringer gjort av ansatte.

Du som er leder og administrator får en oversikt over alle registreringer.  Du kan se hvilke prosjekter de ansatte har registrert timer på og du kan se om de blant annet har lagt inn fravær, ferie, overtid og innarbeiding.

I en egen meny får du oversikt over alle timer som er klare for godkjenning. Alle timer må godkjennes av leder før de blir klargjorte for lønnsbehandling. Du kan redigere, legge til og slette timer før du godkjenner.

Du får også oversikt over historiske data, det vil si du kan se timer som er overført til lønn og registreringer gjort tilbake i tid. Under historikk er det også mulighet til å få oversikt over ansattes saldo, tillegg og kostnader.

Det er enkelt å søke, filtrere, sortere og kategorisere data i ansattportalen og du kan enkelt hente ut tilpassede rapporter.

Du kan også hente opp og jobbe individuelt med en ansatt av gangen.

I ansattportalen får ansatte får full oversikt over egne registreringer.

De kan se en oversikt over saldo på ferie og innarbeiding i timebanken. De får en nøyaktig oversikt over sine registreringer og kan se når de stemplet inn og ut. De får også oversikt over historiske data der de ser alle timer som er overført til lønn.

Ansatte kan gis mulighet til å registrere timer direkte i ansattportalen, dersom de ikke ønsker å bruke timeregistrering på app.

Funksjonalitet

  • Leder får oversikt over alle registreringer gjort av ansatte.
  • Det er enkelt å redigere og godkjenne timer for videre behandling.
  • Ansatte får oversikt over alle egne registreringer.

Les mer om andre funksjoner

Direct24 - personalstatus

Personalstatus

Ved få klikk får du oversikt over stemplinger og fravær i nåtid
Les mer
Direct24 - app, stemplinger

Timeregistrering

Registrer enkelt timer til lønn og prosjekt
Les mer
Direct24 - app

App

Registrer arbeidsdagen raskt og enkelt
Les mer
Direct24 - lønnsbehandling

Lønnsbehandling

Behandle timer og overfør til lønnssystem
Les mer