
Nytt system for timeregistrering klart til 2021
Direct24 kan hjelpe deg og gjøre det enklere å få oversikt på alle timer til lønn og prosjekter.
Vårt system for timeregistrering har flere forskjellige funksjoner som kan tilpasses slik at de passer akkurat til dere.
Ansatte kan enkelt stemple eller registrere timene i vår app. Timene kan føres mot lønn og/eller mot kostnadssteder. Du som er leder får oversikt over registreringene med en gang og kan kontrollere og godkjenne fortløpende.
For deg med prosjektansvar så har vi en egen prosjektportal. Her kan du følge med på estimerte og forbrukte timer underveis. Behandle, godkjenne og bruke timene som fakturagrunnlag.
Bruker dere vår tilleggsfunksjon for fraværsbehandling kan ansatte søke om fri og registrere fravær. Du får inn en fraværssøknad og kan behandle denne. Denne funksjonen følger reglene i arbeidsmiljøloven.
Sammen med dere setter vi opp systemet slik at det fungerer optimalt til deres bruk og ønsker. Vårt system kan også integreres manuelt eller automatisk med deres lønns-og ERP systemer.
Ta kontakt for mer informasjon.
Kontakt oss i dag